„Tikroji produkto kaina slypi tame, kaip jis gali patenkinti
poreikius ir suteikti džiaugsmo vartotojui“.
– Tomas Edisonas
Iš ko susideda mažmeninė durų kaina: papildomų faktorių reikšmė perkant
Kai kalbama apie durų pirkimą, retai tai būna momentinis sprendimas, kurį galima priimti tiesiog pasirinkus parduotuvėje prekę nuo lentynos ir už ją sumokėjus kasoje. Durų pirkimas – tai gerokai sudėtingesnis procesas, reikalaujantis dėmesingos apžiūros, konsultacijų ir kvalifikuotų specialistų rekomendacijų.
Durys – tai nėra tiesiog apdailos arba statybos medžiagos, jos atlieka svarbią funkciją, užtikrindamos namų ir biurų saugumą, privatumą, nuotaiką ir stilių. Todėl rinkdamiesi duris vartotojai tikisi gauti kokybišką pagalbą ir rekomendacijas, ypač atsižvelgdami į tai, kad žmogus paprastai perka duris tik 1–2 kartus gyvenime ir gali neturėti pakankamai patirties šioje srityje.
Mažmeninę durų kainą sudaro ne tik pačių durų kaina, bet ir daugybė kitų faktorių. Skirtingos kompanijos gali siūlyti panašią arba net tokią pačią prekę už skirtingas kainas, ir taip paaiškinama, ar klientui suteikiamos ar nesuteikiamos papildomos paslaugos.
Vienas iš esminių faktorių, turinčių įtakos mažmeninei kainai, yra pardavėjų kvalifikacija
Kompetentingi ir patyrę pardavėjai gali pasiūlyti pirkėjui visavertę konsultaciją, padėti apsispręsti renkantis duris, papasakoti apie skirtingus modelius, medžiagas ir technines charakteristikas. Jie taip pat gali atsakyti į kliento klausimus, o tai padės išvengti neigiamų padarinių arba problemų įsigijus pirkinį. Yra daug paslėptų niuansų, kurių pirkėjas net neįsivaizduoja esant, o pardavėjas visgi į juos turi atsižvelgti.
Aptarnavimas taip pat turi didelę reikšmę formuojant kainą. Kompanijos, suteikiančios papildomas paslaugas, tokias kaip pristatymas, montavimas, garantinis aptarnavimas arba galimybė pakeisti (grąžinti) prekę, didelė ekspozicija prekybos salėje, gali įtraukti visų šių paslaugų kainą į bendrą durų kainą. Tai gali atsispindėti kainoje, bet kartu ir suteikti klientui papildomų pranašumų ir pasitikėjimą įsigyjama preke. Tokiu atveju klienais įsigyja ne prekę, o kompleksinį savo uždavinio sprendimą.
Duris įstatančių meistrų kvalifikacija
– dar vienas labai svarbus faktorius, turintis įtakos mažmeninei kainai. Jeigu kompanija siūlo, kad jos specialistai profesionaliai įstatys duris, o taip pat suteikia garantiją, dėl to gali padidėti pirkimo kaina, bet kartu bus užtikrintas patikimas ir kokybiškas montavimas. Meistrai, turintys patirties ir žinių, gali sumontuoti duris teisingai ir gražiai, užtikrindami saugumą, estetiką ir garantuodami ilgaamžiškumą.
Darbo su klientu kultūra ir gamybos kultūra taip pat yra svarbus faktorius
Kompanijos, kurios į pirmą vietą iškelia kliento pasitenkinimą, o ne maksimalų pelną, patiria tam tikras išlaidas tam užtikrinti, o tai irgi būtinai atsispindės kainoje.
Galiausiai skirtingų pardavėjų durų kainų lyginimas gali būti nekorektiškas. Viena kompanija gali siūlyti žemesnę kainą, bet kartu apriboti klientui papildomų paslaugų pasiūlą ir aptarnavimo kokybę atlikdama užsakymą ne laiku, darydama klaidas, atsisakydama papildomų išlaidų taisyti klaidas permesdama kaltę klientui. Durų pasirinkimas turi būti pagrįstas ne tik kaina, bet ir visu kompleksu paslaugų, kurias klientas gaus arba negaus.
Renkantis duris svarbu atsižvelgti į kompanijos reputaciją, jos darbo patirtį, personalo kvalifikaciją, rekomendacijas. Tai padės sąmoningai pasirinkti ir įsigyti duris, kurios visiškai atitinka reikalavimus ir lūkesčius.
Taigi, apskaičiuojant mažmeninę durų kainą įskaičiuojami įvairūs faktoriai, susiję su pateiktomis kvalifikuotomis konsultacijomis raštu ir žodžiu, aptarnavimo organizavimu, durų montavimo meistrų kvalifikacija, darbo su klientu kultūra ir kitomis sąlygomis. Renkantis duris svarbu įvertinti visą kompleksą suteikiamų aiškių ir paslėptų paslaugų, o ne orientuotis tik į kainą. Apgalvotas pasirinkimas užtikrina džiaugsmą ir pasitenkinimą įsigijus pirkinį.